dinsdag 15 maart 2016

London Calling/Karine Somay

Stageplaats:

Language Link London

Stagementor:

Sarai Chinchilla

Stagetaken:

Engelse les;
Achtergrondinformatie Language Link vertalen naar het Nederlands;
Toeristische activiteiten in London zoeken;
Stageplaatsen zoeken voor studenten uit andere landen;
E-mails versturen naar bedrijven voor beschikbare stageplaatsen;
Bedrijven bellen voor beschikbare stageplaatsen;
Erasmus+ selectieresultaten opzoeken van andere landen.

Ervaringen

Verbetering van Engels;
Leren omgaan met collega's in het Engels;
Nieuwe mensen uit andere landen leren kennen;
Administratieve taken leren plannen in het Engels;

Mijn gastgezin:

Ik had een leuke gastouder (Christie) waarmee ik samen met Chaimae veel plezier heb gemaakt! Ze was heel vriendelijk en heel behulpzaam. Ze is één van de beste personen die dat ik tot nu toe heb leren kennen. Het was super leuk met haar en we waren zo goed naar elkaar gegroeid dat we zelfs contact blijven houden! :) Het enige moeilijke was af en toe de aanpassing tegenover thuis.



London: activiteiten

Musical: The Lion King




Madame Tussauds





Shoppen:






The London Eye


 

St. Paul's cathedral
 



Het was een heel leuke ervaring in London! Ik ben heel blij dat ik deze kans heb kunnen grijpen en er het beste van heb kunnen maken. Ik was heel tevreden over mijn gastgezin en over mijn stageplaats. Ik heb heel veel nieuwe dingen bijgeleerd en ik heb leuke mensen leren kennen uit andere landen. De activiteiten waren allemaal heel leuk en interessant! Ik zou deze ervaring absoluut opnieuw willen doen. London, I'll miss you :(