dinsdag 23 februari 2016

- DanielWe zijn momenteel zéér druk bezig met onze reis te regelen. Iedereen heeft zijn gastgezin gekregen. Ik zal samen met Thomas logeren in het oosten van Londen. Mijn stageplaats krijg ik pas vrijdag. het is dus nog afwachten! 

- Nour: Ik heb net samen met Susanna een voicemail achter gelaten bij onze gast"moeder". Spijtig genoeg heeft ze niet opgenomen en konden we onze vragen niet stellen. Ik loop stage in the Best Western Palm Hotel als receptioniste. Ik kan niet wachten om elke dag Engelse gesprekken te voeren en Londen te verkennen! 

- Thomas: Ik heb net mijn stageplaats gekregen en ik kijk heel hard uit naar mijn eerste stagedag in Londen! Ik verblijf samen met Daniel in een gastgezin, dat gaat leuk worden...

- Susanna: Nog een paar dagen en wij zitten in Londen! Vandaag ben ik te weten gekomen dat ik stage mag lopen bij Interopa Holidays. Toen ik dit te horen kreeg werd ik enorm enthousiast. Het is een sector die mij echt aanspreekt dus kijk ik er enorm naar uit!

- Hamza & Jason: we zijn momenteel druk bezig met het in orde brengen van onze documenten. ik (Hamza) ben zonet te weten gekomen waar ik mijn stage zal lopen, namelijk bij "European School Of Economics",  dit is kei tof, ik kijk er alvast naar uit. Ik (Jason) ben nog aan het wachten, vrijdag zal ik het te weten komen, nog even afwachten dus, dit geldt ook voor ons gastgezin.

- Karine: Vandaag mijn stageplaats gekregen! Ik ben heel blij, ik mag stage lopen bij Language Link London. Ik kijk er heel hard naar uit, nog paar dagen en dan London here we come!!

- Chaimae: Ik heb spijtig genoeg nog geen stageplaats gekregen dus ik zit vol spanning af te wachten! Ik kijk er heel erg naar uit en zit de dagen af te tellen. Nog eventjes en dan zit ik op de EuroStar onderweg naar London!